Tildel kurs til ansatte

I brukerlisten vises status som "Påmeldt" (har tilgang til kurset) eller "Ikke påmeldt". Påmeldte brukere har enten fullført eller er i gang med kurset. Alle brukere du velger får samme varsel, uavhengig av deres nåværende status.

 


Slik melder du på brukere

  1. Klikk på vafelmenyen øverst til høyre.

  2. Velg "Tildel kurs" fra menyen.

  3. Finn kurset du ønsker å melde på brukere til i kursoversikten.

  4. Klikk på "Meld på brukere" knappen for det aktuelle kurset.

  5. Velg organisasjonselement/avdeling fra nedtrekksmenyen.

  6. Huk av for "Inkluder brukere fra underenheter" hvis du vil vise brukere fra underliggende avdelinger.

  7. Velg eventuelt stillingskategori fra nedtrekksmenyen for å filtrere brukere.

  8. Bruk søkefeltet hvis du vil søke etter spesifikke brukere.

  9. I brukerlisten, merk av for de brukerne du ønsker å melde på.

  10. Alternativt kan du klikke på "Merk alle" for å velge alle brukere i listen.

  11. Når du har valgt brukere, klikk på "Meld på" knappen nederst til høyre.

  12. En bekreftelsesmelding vil vises når påmeldingen er fullført.