Kom i gang som leder i Glup

Glup er en læringsplattform med avanserte funksjoner og automasjon for opplæring og kurs tilpasset offentlig sektor. Dette gjør at din virksomhet kan bruke tiden bedre.



Avanserte og brukervennlige funksjoner

Komplett oversikt over ansatte og kursstatus: Glup gjør det enkelt å holde tritt med de ansattes opplæring. Plattformen gir deg en tydelig oversikt over kursstatusen for hele teamet ditt gjennom rapporteringsverktøyene.

  • Kursadministrasjon

 Hvis din arbeidsgiver har abonnement på Glup Standard eller Glup Pluss, kan du tildele kurs direkte til én eller flere ansatte. Dette gir fleksibilitet til å tilpasse opplæringsinnhold til individuelle eller gruppers behov. 

  • Rydd i egen virksomhet slik at bildet gjenspeiler virkeligheten

 For virksomheter med HR-integrasjon mot Glup, vil Glup automatisk oppdatere ansatte og organisasjonsstrukturen i Glup. Dette frigjør deg fra manuell brukeradministrasjon, slik at du slipper å opprette ansatte.

Med forbehold om at din virksomhet har integrert sitt HRM-system med Glup. Du kan lese mer om integrasjon og ta kontakt med oss om det her.

  • Avdelings- og teamoversikt

 Som leder vil du også få en detaljert oversikt over hvilke ansatte som tilhører din avdeling(er), i oversikten “Mine team”, som viser alle du er leder for.
Du har også muligheten til å opprette nye brukere og plassere dem i rett avdeling.

  • Bedre beslutningsgrunnlag med rapport funksjoner

Glup sitt rapporteringssystem gir deg inngående innsikt i opplæringsprosessene via fanen "Rapporter". Her kan du som leder filtrere dataene basert på en rekke kriterier. Du har også muligheten til å filtrere rapporter etter spesifikke datoer for å få et detaljert bilde av opplæringsforløp over tid. For mer spesifikke vurderinger, kan filtrering utføres basert på stilling, inkludert KS stillingskoder.

Under "Rapporter" finner du flere verdifulle verktøy:

  • Brukeroversikt

 En rapport som gir deg en oversikt over hvilken e-postadresse hver medarbeider er registrert med i Glup.

  • Oversikt over læringsløp

 Denne rapporten viser hvilke brukere som er påmeldt ulike læringsløp og hva deres nåværende status er i disse læringsløpene. Hvis denne rapporten mangler data, kan det indikere at din organisasjon ikke har tilgang til læringsløp eller at ingen ansatte er påmeldt på aktuelt tidspunkt. 
Er du usikker på hvilket abonnement din kommune/bedrift har, kan du kontakte din arbeidsgivers administrator i Glup. 
Ved å utnytte rapporteringsfunksjonene i Glup, kan ledere få en forståelse av de ansattes opplæringsstatus og utvikle strategier for fremtidige opplæringsbehov.

  • For ytterligere informasjon for oppsett, kan du alltid ta kontakt med vårt support team eller din lokale administrator. Vi er dedikert til å sikre at du får mest mulig ut av Glup.